Chcę wypełnić stół z TR i TD z pętlą w kątach. Użyłem Php, aby wypełnić mój stół z TR i Ted:

for($j = 1; $j <= 8; $j++){
    echo "<tr>";
    for($i = 1; $i <= 20; $i++){    
        if($string[$k] == "#"){
            echo "<td id='$k'>#</td>";
        }elseif($string[$k] == "&"){
            echo "<td class='click' val='water' id='$k'>&</td>";
        }else{
            echo "<td class='click' id='$k'><a href='#'></a></td>";
        }
        $k++;
    }
    echo "</tr>";
}

Jak mogę wykonać to samo za pomocą kątowej?

-1
user500468 15 sierpień 2014, 15:46

3 odpowiedzi

Najlepsza odpowiedź

Aby to osiągnąć, musisz mieć element w tablicy, dzięki czemu można użyć NG-Repeat, aby wypełnić listę. Spójrz tutaj tutaj Kątowy JS - NG-REPEAT i LOOP CAREF

0
Community 23 maj 2017, 12:29

Paradygmat opisany w kodzie jest bardzo kątowy. W swoim kodzie używasz kodu Serwer-Side do montażu Markup. Podejście kątowe byłoby użycie kodu strony serwera, aby wysłać dane do klienta (przez AJAX lub włączony JSON lub JavaScript na obciążeniu), a następnie mają kąt Montaż znacznika.

Istnieje wiele powodów, dla których niektórzy ludzie preferują to podejście, ale ten, który się do mnie wyróżnia: prawdopodobnie będziesz miał połączenie JavaScript z tym znacznikiem w dowolnym przypadku , ale kątowy pozwala na agnostic na agnostyce interaktywne zachowanie strony. Lepsze oddzielenie obaw.

Aby odpowiedzieć bezpośrednio bezpośrednio, zrób coś w ten sposób (strzelanie z biodra tutaj):

<script>
myAngularApp.controller('MyController', ['$scope', function($scope) {
    $scope.myTableData = <?php echo $myTableJSON; ?>;
}]);
</script>

<table ng-controller="MyController">
    <tbody>
        <tr ng-repeat="row in myTableData">
            <td ng-repeat="cell in row">{{ cell.text }}</td>
       </tr>
   </tbody>
</table>
0
Chris 15 sierpień 2014, 12:17

Proponuję, abyś nie używał dla tego kątowego. Kątowa jest bardziej wysokimi ramami. Powinieneś napisać ten pokój kodu jako samodzielny moduł bez kątowy i owinąć dyrektywą ananularą do wiązania danych.

0
Unrealsolver 15 sierpień 2014, 12:31