Rozwijam prototyp AR w jedności, która rozpoznaje cele i wyświetla na nich animowane modele. Chcę użyć tego prototypu z kartonem Google, dlatego potrzebuję go do pracy w kamerę stereo.

Próbowałem zmienić typ urządzenia inspektora AR; Konfiguracja silnika VuForia i GT; Okulary cyfrowe , z ¨ handheld ¨ do ¨ telefon + przeglądarka¨. (Powiem, co się dzieje w tym samouczku https://www.youtube.com/watch?v=qzzhxhqxm-g 2/a >)

Kiedy to robię, wszystko pozostaje takie samo (aparat nie zmienia się na stereo) i czarne tło zwane backgroundplane pojawia się, gdy jestem już w trybie gry, więc nie widzę już prawdziwego środowiska .

Wszelkie pomysły, co może spowodować to lub jak mogę to zrobić inaczej?

Z góry bardzo dziękuję!

Zrzuty ekranu:

Inspektor ¨Phone + Viewer¨¨

Tryb odtwarzania BackgroundPlane.

0
Fiona Vives 7 luty 2021, 20:56

2 odpowiedzi

Najlepsza odpowiedź

Problem rozwiązany: Problem był w konfiguracji gracza.

Rozwiązałem go po tej ścieżce, zostawiam tu link dla każdego z tym samym problemem: https://medium.com/adventures-in-ar/converting-a-handheld-unity-vuForion-Projekt -To-One-with-stereography-view-on-a-headset-f646a7a86a11

1
Fiona Vives 9 marzec 2021, 22:02

Utwórz 2 puste obiekty gry i nazwij je CAM1 i CAM2. Dodaj obiekt gry kamery do obu. Ustawienia kamer.

Kamera 1 (pierwszy plan): głębokość: 1 Wyczyść flagę: Tylko głębokość

Kamera 2 (tło): Głębokość: 0 Wyczyść flagę: jednolity kolor

Teraz pochodzi z aparatu 1 w rzeczy, które chcesz na pierwszym planie i kamera punktowa 2 na tle lub dowolna konfiguracja.

0
Dharman 9 luty 2021, 02:32