Jestem nowicjuszem w trzepotanie. Jak mogę używać tej samej zmiennej na innych klasach lub plikach? Powiedzmy, że mam bool _Checkbox = false; jak mogę go używać w innych plikach?

0
kingstation99 15 marzec 2021, 14:14

2 odpowiedzi

Najlepsza odpowiedź

Jeśli chcesz użyć zmiennej na całej aplikacji, możesz ogłosić takie jak klasę

class GlobalVer {
  static bool get checkedBox => false;
}

Przypuśćmy, że jest w class.dart file.To, aby użyć zawartości jej, musisz zaimportować plik i użyć go.see poniżej ...

Najpierw zaimportuj go, import 'package:test_app/class.dart';, a następnie

class SecondPage extends StatefulWidget {
  SecondPage({Key key}) : super(key: key);

  @override
  _SecondPageState createState() => _SecondPageState();
}

class _SecondPageState extends State<SecondPage> {
  @override
  Widget build(BuildContext context) {
    return Scaffold(
      appBar: AppBar(
        title: Text("SecondPage"),
      ),
      body: Center(
          child: InkWell(
              onTap: () {
                Navigator.push(
                  context,
                  MaterialPageRoute(builder: (context) => SecondPage()),
                );
              },
              child: Text(GlobalVer.checkedBox.toString()))),
    );
  }
}

Użyj też na innych stronach! Po zaimportowaniu klasy,

class ThirdPage extends StatelessWidget {
  const ThirdPage({Key key}) : super(key: key);

  @override
  Widget build(BuildContext context) {
    return Scaffold(
        appBar: AppBar(
          title: Text("ThirdPage"),
        ),
        body: Center(child: Text(GlobalVer.checkedBox.toString())));
  }
} 
0
xahid_rocks 15 marzec 2021, 13:21

Powiedzmy, że masz foo.dart jako

bool _checkBoxValue = false;
String _string = "A string variable";

Następnie możesz użyć tych zmiennych globalnych w pliku Inne.dart , importując ten plik do pliku inne.dart . na przykład,

import './other.dart';

int stringVariableLength = _string.length; 
0
sajith lakmal 15 marzec 2021, 12:22