Przez ostatnie kilka tygodni API danych YouTube (V3) wykazuje znaczny wzrost żądań. W rzeczywistości, co dzień uderzyliśmy na limit kontyngentu 50K każdego dnia, co oznacza, że żądania popołudniowego / wieczorem mają tendencję do zawartej z kwotą przekroczył błąd:

quota chart

Jednak ta liczba użytkowania nie jest poprawna. Używamy jednego klucza API do wykonywania żądań do interfejsu API YouTube, a licznik API Google Cloud pokazuje tylko ~ 2K użycie dziennie dla tego klawisza API.

Wszystkie prośby do naszego punktu końcowego serwera, które wywołują API YouTube przejść również przez Cloudflare, które podobnie pokazuje <żądania 2K dziennie.

Po prostu wykonujemy pojedynczą prośbę do www.googleapis.com/youtube/v3/search?part=snippet&maxResults=1&... - Czy to możliwe, że te prośby liczą się jako wiele zapytań? Czy jest jakiś inny powód, który może wyjaśnić nieprawidłowe liczenie zapytania? Dzięki!

1
Philipp Legner 12 październik 2020, 21:31

1 odpowiedź

Najlepsza odpowiedź

Jest to Nawracający problem z systemem limitu API danych YouTube, który jest spowodowany przez mylące terminy używane w konsoli chmury Google.

Musisz potwierdzić, że system kwot API Data YouTube nie jest rozliczanie liczby zapytań, które wykonuje. Zamiast tego API przywiązuje się do każdego rodzaju punktu końcowego a koszt limitu / A>, a zatem jest rozliczanie kosztów kwoty wszystkich wywołuje punktów końcowych .

Co więcej, sprawdzając stronę kosztów kwot wymienionych powyżej (lub Oficjalna strona doc punktu końcowego dla tej sprawy), zobaczysz, że punkt końcowy API Search.list jest dość drogi: 100 jednostek kosztów kwoty.

W związku z tym, aby osiągnąć koszt limitu 50000 jednostek, Twoja aplikacja musi wydać tylko 500 połączeń do Search.list (to średnio do około jednego połączenia w każdy trzy minuty dziennie).

0
stvar 12 październik 2020, 22:32