Pomimo patrzenia na podręcznik Unity w wymaganiach Codec Video, nie ma opcji dla Webgl.

Stworzyłem scenę i dodałem odtwarzacz wideo, który sprawia, że wideo w oknie gry Unity; Jednak kiedy przychodzę, aby uruchomić grę w WebLgl wideo odtwarzane, ale nie ma dźwięku. W GameObject trzyma odtwarzacz wideo, załączyłem kolejną grę z źródłem dźwięku, ale nadal nie wydaje się odtwarzać wideo. Czy przegapiłem coś z mojego kodu, aby włączyć audio lub ustawić dźwięk wideo do źródła dźwięku? Wciągnąłem i upuściłem już gamobject źródła dźwięku do opcji źródła dźwięku odtwarzacza wideo.

    public GameObject videoPlayerHolder;

    void Awake()
    {
        videoPlayer = this.gameObject.GetComponent<VideoPlayer>();
        videoPlayer.Play();
        videoPlayer.loopPointReached += EndReached;
        videoPlayer.url = Path.Combine(Application.streamingAssetsPath, "Intromemoji-1MP4.mp4");
    }
0
bobbymcsteels 28 październik 2020, 00:15

1 odpowiedź

Najlepsza odpowiedź

Zarządzane (prawie), aby odpowiedzieć na to pytanie, po przyzwoitej długości czasu z zerowymi odpowiedziami.

Okazuje się, że dowolny enkoder H.264 spowoduje odtwarzanie wideo tak długo, jak jest to plik A.Webm - żaden inny formatów plików nie działałyby dla mnie.

Uwaga: To działało dobrze dla większości przeglądarek (Chrome, Firefox, Edge, Opera i Internet Explorer); Jednak Safari nie mogłem uzyskać żadnego filmu do zabawy lub bez dźwięku. Czuję, że jest to spowodowane CORS lub przeczytałem coś innego do zrobienia z IFRMISE, a nie zezwalając na automatyczne audio w Safari, aby zapobiec głośnym wyskakowaniom. Mimo to nie znalazłem kompleksowego rozwiązania tego problemu.

0
bobbymcsteels 24 grudzień 2020, 16:47