Gracz ma rozmowę z NPC. - Odtwarzacz wybiera wybór okna dialogowego.Then, niektóre działania dzieje się. rzecz, którą muszę wiedzieć, aby to się stało, gdzie powinienem umieścić skrypt i jaki rodzaj skryptu powinienem umieścić .thnx dla twojej cierpliwości! :)

1
its_dev001 24 lipiec 2020, 06:50

1 odpowiedź

Najlepsza odpowiedź

Powinno to działać do wykonania wybranego okna dialogowego wyzwalającej akcję:

game.Workspace.YourDialogBox.DialogChoiceSelected:connect(function(player,choice)
    if choice.Name == "Selection 1" then
        --Your Selection 1 Code Here
    elseif choice.Name == "Selection 2" then
        --Your Selection 2 Code here
    end
end)

Dostosuj kod zgodnie z miejscem, w którym znajduje się okno dialogowe i co stanie się wykonać akcję. Możesz znaleźć więcej o tym tutaj: HTTPS: //developer.roblox. COM / EN-US / Artykuły / Wykorzystanie dialogów

1
Luke 25 lipiec 2020, 20:13