Czy ktoś inny posiada problemy z wydaniem GM z modami ML i ma rozwiązanie dla tego? Otrzymuję następujący błąd:

Type 'MLModel' has no member '__loadContents'

Oczyszczałem dane wyjazdowe Project + Usuwane (jest to generowany plik, który jest umieszczony w folderze danych pochodnych)

Zauważam, że metoda nie powinna być tam dla Mac OS 10.15, którego używam, ale tam z jakiegoś powodu.

Zauważyłem też, że ten interfejs API jest nadal w wersji beta, podczas gdy GM jest budową produkcją? https://developer.apple.com/documentation/coreml/mlmodel

Czy powinienem zregenerować model ML?

xcode error

8
Zsombor Fuszenecker 16 wrzesień 2020, 12:33

1 odpowiedź

Najlepsza odpowiedź

Główna przyczyna to:

COREML COMPILER W XCODE 12.0 GM jest generowanie kodu, który ma symbole dostępne tylko na MacOS BigSur, powodując problem z kompilacji. Jeśli celem jest zbudowanie aplikacji katalizatora lub aplikacji MacOS z XCode 12.0

Kroki, aby naprawić:

  1. W twoich celach budowy można ustawić Coreml_codegen_language do "None"
  2. Otwórz terminal, a następnie przejdź do miejsca, gdzie folder .mlmodel
  3. Wpisz "Xcrun Corrempiler generuj - Przeglądanie Swift".
  4. Spowoduje to utworzenie pliku w tym samym folderze.
  5. Otwórz XCode i dodaj w swoim projekcie.
  6. Kliknij metodę i komentarz, który narzeka kompilator.

W moim przypadku komentuję:

class func load(contentsOf modelURL: URL, configuration: MLModelConfiguration = MLModelConfiguration(), completionHandler handler: @escaping (Swift.Result<Nudity, Error>) -> Void)

I

class func load(configuration: MLModelConfiguration = MLModelConfiguration(), completionHandler handler: @escaping (Swift.Result<Nudity, Error>) -> Void)

Metody naprawy pliku Swift.

7
Claus Jørgensen 27 wrzesień 2020, 23:30