Mój wróg znika, gdy naciskam grę w jedności, jak widać na poniższych zdjęciach

Inspektor nie gra

Widok sceny przed kliknięciem gry.

enter image description here

Widok sceny po kliknięciu gry.

Scene View while Playing

Collower skrzynki staje się również linią

enter image description here

Również tutaj jest mój inspektor, kiedy gram, nie mogę wymyślić, jak naprawić ostrzeżenie

enter image description here

Mój kodeks wrogów:

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;



  public class EnemyMove : MonoBehaviour
    {

        public Transform Player;
        int MoveSpeed = 4;
        int MaxDist = 10;
        int MinDist = 5;




    void Start()
    {

    }

    void Update()
    {
        transform.LookAt(Player);

        if (Vector3.Distance(transform.position, Player.position) >= MinDist)
        {

            transform.position += transform.forward * MoveSpeed * Time.deltaTime;



            if (Vector3.Distance(transform.position, Player.position) <= MaxDist)
            {
                //Here Call any function U want Like Shoot at here or something
            }

        }
    }
}

Nie mogę znaleźć problemu, może ktoś tutaj mógłby pomóc?

0
Haroun Ahmad 15 grudzień 2019, 17:01

1 odpowiedź

Najlepsza odpowiedź

Spróbuj rotacji 2D:

Vector2 dir = (Player.position - this.transform.position).normalized;
this.transform.rotation = Quaternion.AngleAxis(Mathf.Atan2(dir.y, dir.x) * Mathf.Rad2Deg, Vector3.forward);
1
Iggy 15 grudzień 2019, 15:17