Unity, C#, Steamworks API

Stworzyłem lobby i teraz muszę mieć możliwość zaproszenia kogoś przez GameOverlay. Aby kogoś zaprosić, potrzebuję wartości „steamIDLobby”, ale nie mogę jej odzyskać, nie mam pojęcia, jak to zrobić.

Obecnie mam:

    private void OnLobbyCreated(LobbyCreated_t response)
    {
        print("Lobby created: " + response.m_ulSteamIDLobby);
        Lobby = new Lobby(response.m_ulSteamIDLobby);
    }

Problem polega na tym, że otrzymuję ulong „SteamIDLobby”, gdy potrzebuję CSteamID. Jak mogę pobrać wariant CSteamID zmiennej SteamIDLobby?

0
Serellyn 6 listopad 2018, 14:01

1 odpowiedź

Najlepsza odpowiedź

Dobra, więc kilka godzin po opublikowaniu tego pytania, wymyśliłem odpowiedź. To trochę głupie, jak straciłem tyle czasu, próbując to rozgryźć, więc mam nadzieję, że moja odpowiedź pomoże innym programistom w dość szybkim kontynuowaniu.

Korzystając ze Steamworks API, możesz po prostu rzutować zmienne ulonga na CSteamID... Więc w moim przypadku wszystko, co musiałem zrobić, to:

    Lobby = new Lobby((CSteamID)response.m_ulSteamIDLobby);
0
Serellyn 13 listopad 2018, 16:13