Unity, C#, Steamworks API
Stworzyłem lobby i teraz muszę mieć możliwość zaproszenia kogoś przez GameOverlay. Aby kogoś zaprosić, potrzebuję wartości „steamIDLobby”, ale nie mogę jej odzyskać, nie mam pojęcia, jak to zrobić.
Obecnie mam:
private void OnLobbyCreated(LobbyCreated_t response)
{
print("Lobby created: " + response.m_ulSteamIDLobby);
Lobby = new Lobby(response.m_ulSteamIDLobby);
}
Problem polega na tym, że otrzymuję ulong „SteamIDLobby”, gdy potrzebuję CSteamID. Jak mogę pobrać wariant CSteamID zmiennej SteamIDLobby?
1 odpowiedź
Dobra, więc kilka godzin po opublikowaniu tego pytania, wymyśliłem odpowiedź. To trochę głupie, jak straciłem tyle czasu, próbując to rozgryźć, więc mam nadzieję, że moja odpowiedź pomoże innym programistom w dość szybkim kontynuowaniu.
Korzystając ze Steamworks API, możesz po prostu rzutować zmienne ulonga na CSteamID... Więc w moim przypadku wszystko, co musiałem zrobić, to:
Lobby = new Lobby((CSteamID)response.m_ulSteamIDLobby);
Podobne pytania
Nowe pytania
c#
C # (wymawiane „patrz ostro”) jest językiem programowania wysokiego poziomu, statycznie typowanym, wieloparadygmatowym opracowanym przez firmę Microsoft. Kod C # zwykle jest przeznaczony dla rodziny narzędzi Microsoft .NET i czasów wykonywania, do których należą między innymi .NET Framework, .NET Core i Xamarin. Użyj tego tagu w przypadku pytań dotyczących kodu napisanego w C # lub C # formalnej specyfikacji.