SDL mnie po prostu wkurza, proszę o pomoc. Próbuję tylko pokazać okno, oto kod :

#include <iostream>
#define SDL_MAIN_HANDLED
#include "SDL.h"

int main()
{
    if (SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) != 0) {
        std::cout << "SDL_Init Error: " << SDL_GetError() << std::endl;
        return 1;
    }
    SDL_Window *window = SDL_CreateWindow("Game", SDL_WINDOWPOS_UNDEFINED, SDL_WINDOWPOS_UNDEFINED, 600, 480, SDL_WINDOW_SHOWN);
    if (window == NULL)
        return 1;
    SDL_Event event;
    bool running = true;
    while (running) {
        while (SDL_PollEvent(&event)) {
            switch (event.type) {
                case SDL_QUIT:
                    running = false;
                    break;
            }
        }
    }
    SDL_Quit();
    std::cout << "Hello :)" << std::endl;
    return 0;
}

Problem polega na tym, że mówi, że program teraz odpowiada i mam ikonę „ładowania” myszy. Drugą kwestią jest to, że z jakiegoś powodu nie mogę użyć SDL_INIT_EVERYTHING, po prostu się zacina i nic nie wyświetla, gdy próbuję wyprowadzić po init. Próbowałem wielu plików sdl x86, x64. Mam system operacyjny Windows 10 64bit. Naprawdę zaczynam tracić zdrowie psychiczne, proszę o pomoc.

EDYTOWAĆ :

Okno działa doskonale z SDL_INIT_EVERYTHING, ale ładowanie wszystkiego zajmuje komputerowi przez 1 minutę i 50 sekund. czyli dużo czasu.

Ale kiedy inicjuję tylko SDL_INIT_VIDEO , nie odpowiada. Jakieś rozwiązanie?

0
user9872569 17 listopad 2018, 20:19

1 odpowiedź

Najlepsza odpowiedź

Ok, więc pobrałem starszą wersję 2.0.5 zamiast nowej „stabilnej” i wygląda na to, że działa. Wydaje mi się, że nowa wersja zawiera tylko błędy, które należy naprawić.

1
user9872569user9872569 17 listopad 2018, 22:44