Z powodzeniem wdrożyłem zakupy w aplikacji dla produktów eksploatacyjnych. I działa świetnie.

Teraz otrzymuję komunikat „Nie mogę połączyć się ze sklepem iTunes”, gdy próbuję potwierdzić automatycznie odnawianą subskrypcję. Czy jest coś specjalnego, co powinniśmy zrobić dla subskrypcji.

Lista kontrolna, którą już kilka razy przejrzałem i zweryfikowałem

  • Podatek, umowy są gotowe
  • Lokalizacja jest gotowa, wierzę, że
  • Poziom cenowy jest ustawiony
  • Wypróbowałem nowego użytkownika piaskownicy z wieloma terytoriami (Wielka Brytania i Pakistan). Sklep jest teraz w Pakistanie.
0
Shahbaz Saleem 30 listopad 2018, 11:11

1 odpowiedź

Najlepsza odpowiedź

Znalazłem rozwiązanie po wielu trafieniach i próbach. Brakowało mi okresu subskrypcji na iTunes Connect.

0
Shahbaz Saleem 4 grudzień 2018, 11:15