Wyeksportowałem plik glft na tej stronie demonstracyjnej. A potem zaimportowałem plik do Blendera, ale model 3d wygląda na szary i wydaje się, że brakuje koloru.
Jak rozwiązać ten problem? A może glft nie ma danych o kolorze?
Jestem nowy w glft i Blenderze, byłbym wdzięczny, jeśli podzielisz się jakimikolwiek rozwiązaniami lub odniesieniami do tego, co powinienem przeczytać, aby go rozwiązać.
1 odpowiedź
Podczas debugowania czegoś takiego, pierwszym krokiem jest zawężenie źródła problemu. Jeśli model wyświetla się poprawnie w przeglądarkach, takich jak http://gltf-viewer.donmccurdy.com/ lub https://sandbox.babylonjs.com/, to eksporter prawdopodobnie wykonuje swoją część poprawnie. Jeśli nie, zgłoś błąd w repozytorium threejs dotyczący eksportera.
Jeśli importer Blendera, którego używasz, nie może załadować pliku, sugeruję zamiast tego zgłoszenie błędu w tym repozytorium. Proponuję również spróbować https://github.com/KhronosGroup/glTF-Blender-IO< /a>, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Na koniec zauważ, że domyślnie po otwarciu Blendera tekstury są wyłączone w widoku. Musisz włączyć opcję Tekstura, Materiał lub Renderowany w menu Cieniowanie rzutni:
Podobne pytania
Nowe pytania
three.js
Three.js to lekka biblioteka JavaScript / API dla różnych przeglądarek, używana do tworzenia i wyświetlania animowanej grafiki komputerowej 3D w przeglądarce internetowej. Skrypty Three.js mogą być używane w połączeniu z elementem HTML5 canvas, SVG lub WebGL.