Wyeksportowałem plik glft na tej stronie demonstracyjnej. A potem zaimportowałem plik do Blendera, ale model 3d wygląda na szary i wydaje się, że brakuje koloru.

Jak rozwiązać ten problem? A może glft nie ma danych o kolorze?

Jestem nowy w glft i Blenderze, byłbym wdzięczny, jeśli podzielisz się jakimikolwiek rozwiązaniami lub odniesieniami do tego, co powinienem przeczytać, aby go rozwiązać.

0
Yuuki Umeda 11 listopad 2018, 10:10

1 odpowiedź

Najlepsza odpowiedź

Podczas debugowania czegoś takiego, pierwszym krokiem jest zawężenie źródła problemu. Jeśli model wyświetla się poprawnie w przeglądarkach, takich jak http://gltf-viewer.donmccurdy.com/ lub https://sandbox.babylonjs.com/, to eksporter prawdopodobnie wykonuje swoją część poprawnie. Jeśli nie, zgłoś błąd w repozytorium threejs dotyczący eksportera.

Jeśli importer Blendera, którego używasz, nie może załadować pliku, sugeruję zamiast tego zgłoszenie błędu w tym repozytorium. Proponuję również spróbować https://github.com/KhronosGroup/glTF-Blender-IO< /a>, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Na koniec zauważ, że domyślnie po otwarciu Blendera tekstury są wyłączone w widoku. Musisz włączyć opcję Tekstura, Materiał lub Renderowany w menu Cieniowanie rzutni:

enter image description here

0
Don McCurdy 13 listopad 2018, 18:00