Podziel się swoim widokiem System.Runtime.Serialization.
Moje pytania i wątpliwości to:
- Klasa i wszystkie zawarte w niej obiekty muszą mieć słowo kluczowe [Serializable] nad klasą.
- Co jeśli jakiś obiekt jest typu statycznego.
- Jak serializacja obsługuje obiekt statyczny.
- Wpływ wersji biblioteki DLL na obiekt serializowany. (np. zserializowałem jeden obiekt, a później przesłałem nową kompilację na serwer, w takim przypadku czy ma to jakiś wpływ na wcześniej zserializowany obiekt.)
Z góry dziękuję.
2 odpowiedzi
1) Nie wszyscy członkowie muszą mieć możliwość serializacji, możesz oznaczyć ich tagiem [NonSerialized()]
2, 3) Statyka nie będzie działać, zobacz serialize-a-static-class
4) Z mojego doświadczenia z serializacją wynika, że każda zmiana w serializowanym obiekcie spowoduje przerwanie deserializacji.
AKTUALIZACJA: Komentarz Jona Skeeta (to znaczy, że uczę się czegoś nowego) obsługuje 4). Ale zwróć uwagę na dół strony. Musisz bardzo uważać na zmianę atrybutów Serializacja tolerancyjna dla wersji
Serializacja to niezwykle szeroki temat i nie zadajesz ani jednego pytania.
sugerowałbym rozpoczęcie czytania biblioteki msdn, dałoby to dobry początek-
http://msdn.microsoft.com/en- us/biblioteka/7ay27kt9(v=vs.100).aspx
http://msdn.microsoft.com/en-us/magazine/cc301761.aspx
Podobne pytania
Powiązane pytania
Nowe pytania
c#
C # (wymawiane „patrz ostro”) jest językiem programowania wysokiego poziomu, statycznie typowanym, wieloparadygmatowym opracowanym przez firmę Microsoft. Kod C # zwykle jest przeznaczony dla rodziny narzędzi Microsoft .NET i czasów wykonywania, do których należą między innymi .NET Framework, .NET Core i Xamarin. Użyj tego tagu w przypadku pytań dotyczących kodu napisanego w C # lub C # formalnej specyfikacji.