Posiadam sklep e-commerce oparty na Magento. Mam opisy meta i słowa kluczowe dla wszystkich stron.

Problem polega na tym, że w Google wiele fragmentów pokazuje tylko mały fragment metaopisu, a następnie pokazuje kilka produktów z tej strony.

Moja witryna automatycznie ustawia walutę w zależności od lokalizacji użytkownika, więc kiedy pokazuje produkty we fragmentach, walutą jest zawsze USD, ponieważ, jak sądzę, Google indeksuje ją z USA, a zatem widzi ceny w USD.

Ponieważ większość moich sprzedaży jest kierowana do Wielkiej Brytanii, myślę, że ludzie zniechęcają się, gdy widzą symbol waluty USD w SERP.

Czy istnieje sposób, aby zapobiec wyświetlaniu symbolu waluty lub ceny we fragmencie?

0
a1anm 29 wrzesień 2012, 14:37

2 odpowiedzi

Najlepsza odpowiedź

Możesz upewnić się, że gdy klientem użytkownika jest googlebot, wyświetlasz cenę w funtach.

1
Gung Foo 29 wrzesień 2012, 14:47

Przygotuj osobne strony dla każdej waluty i użyj rel hreflang, aby wskazać, do jakiego kraju się odnoszą.

-1
Tony McCreath 30 wrzesień 2012, 06:50