Posiadam sklep e-commerce oparty na Magento. Mam opisy meta i słowa kluczowe dla wszystkich stron.
Problem polega na tym, że w Google wiele fragmentów pokazuje tylko mały fragment metaopisu, a następnie pokazuje kilka produktów z tej strony.
Moja witryna automatycznie ustawia walutę w zależności od lokalizacji użytkownika, więc kiedy pokazuje produkty we fragmentach, walutą jest zawsze USD, ponieważ, jak sądzę, Google indeksuje ją z USA, a zatem widzi ceny w USD.
Ponieważ większość moich sprzedaży jest kierowana do Wielkiej Brytanii, myślę, że ludzie zniechęcają się, gdy widzą symbol waluty USD w SERP.
Czy istnieje sposób, aby zapobiec wyświetlaniu symbolu waluty lub ceny we fragmencie?
2 odpowiedzi
Możesz upewnić się, że gdy klientem użytkownika jest googlebot, wyświetlasz cenę w funtach.
Przygotuj osobne strony dla każdej waluty i użyj rel hreflang, aby wskazać, do jakiego kraju się odnoszą.
Podobne pytania
Nowe pytania
seo
OGÓLNE PYTANIA SEO SĄ NIE NA TEMAT. W witrynie Stack Overflow akceptowane są tylko pytania dotyczące SEO związane z programowaniem. Pytania dotyczące SEO niezwiązane z programowaniem należy zadawać w witrynie Webmasters.SE pod adresem https://webmasters.stackexchange.com. Jeśli ktoś polecił Ci przeczytanie tego ostrzeżenia, wróć i usuń swoje pytanie.