Korzystanie z aplikacji Shopify wiersza poleceń
include ShopifyAPI
Customer.first(:params => {:query => "email:foo@fizz.com", :fields => "email"})
=> #<ShopifyAPI::Customer:0x00000100b75448 @attributes={"email"=>"poohbear@gmail.com"}, @prefix_options={}, @persisted=true>
Jestem ciekaw, czy można mieć zapytanie, w którym podajesz e-mail, a wynikiem jest albo pusty zestaw (nie znaleziono) lub rekord klienta? Zawsze otrzymuję dane klienta, bez względu na to, jakie jest moje zapytanie. To sprawia, że trudno jest określić, czy istnieje Klient spoza sklepu.
1 odpowiedź
To stary post, ale dokumenty Shopify są dość niepełne. Musisz użyć punktu końcowego API wyszukiwania ORAZ podać adres e-mail, którego szukasz, np.
/admin/customers/search.json?query=email:"email@domain.com"
Jeśli nie podasz adresu e-mail, możesz otrzymać wiele podobnych adresów e-mail.
Zobacz https://community.shopify.com/c/Shopify-APIs-SDKs/Find-a-Customer-by-Email-via-API-Call/td-p/141661
Podobne pytania
Nowe pytania
shopify
Shopify to platforma internetowa do tworzenia witryn handlu elektronicznego i innych dynamicznych witryn internetowych.