Istnieje wiele gier, które korzystają z logowania, ale są w boku klienta ... Ale czy gry mogą być jak klaszcze klanów, Clash Royale i inni zostaną omijane sekwencję logowania i otwierają się z losowym profilem, choć korzysta z Google Play Gry za Weryfikacja, musi istnieć jakaś metoda? (nie jest związany z "hakowaniem", ale całkiem "entuzjastycznie"

0
user6429541 16 luty 2017, 20:32

2 odpowiedzi

Najlepsza odpowiedź

Nie, dopóki nie będziemy mieli dostępu do konto Google , co może pomóc w przechodzącej sekwencję logowania ( "całkiem" blisko niego ) .. Pozostałe metody mogą spaść pod inne kategorii, więc wolałbym zapobiegać temu!

0
NeoHBz 16 luty 2017, 17:40

Większość logiki do obsługi profilu anonimowego znajduje się na serwerze końcowym. Możesz użyć podejścia, takiego jak FireBase Anonimowe uwierzytelnianie na Androida i IOS do zidentyfikować gracza. Uwierzytelnianie FireBase ma również dodatkową zaletę możliwości kojarzenia wielu typów uwierzytelniania do tego samego użytkownika, więc jeśli gracz gry zdecyduje się na logowania z Google lub Facebook, na przykład, nie stracą niczego, co zrobili jako anonimowy użytkownik .

1
Clayton Wilkinson 17 luty 2017, 20:55