Kiedy pobieram listę firm za pomocą punktu końcowego Administrations albo za pośrednictwem końca użytkownika lub bezpośrednio za pomocą Get HTTP, otrzymuję XML z zawartością, taką jak:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<eExact xsi:...>
  <Administrations>
    <Administration>
    ...
    </Administration>

Mogę otrzymać listę firm również używając reszty API system/divisions.

Ogólnie liczba firm i nazw wymienionych w obu są równi, chociaż niektóre pola są obecne w API XML, które nie są obecne w reszcie API i odwrotnie.

Czasami jednak zawartość różni się. Na przykład, dziś miałem scenariusz, w którym znajdowały się tylko 2 firmy wymienione w temacie XML, ale ponad 900 w system/divisions.

Dzieje się tak przy użyciu interfejsu API bezpośrednio jak przez inscencyjną SQL.

Dlaczego wynik jest inny?

2
Guido Leenders 16 luty 2017, 20:50

2 odpowiedzi

Najlepsza odpowiedź

Możesz także użyć jednego z czterech widoków:

Zapytanie te Administracje we wszystkich subskrypcjach również księgowy ma dostęp.

1
Guido Leenders 5 styczeń 2018, 13:14

Wszystkie temat są czytane za pomocą określonej firmy (w adresie URL o nazwie division), aby pobrać dane z.

System/divisions Reszta API zwraca wszystkie firmy dostępne dla bieżącego użytkownika, więc wynik nie zależy od dywizji używanej w żądaniu URL.

Jednak Temat XML Administrations Zwraca tylko firmy dostępne dla bieżącego użytkownika, który ma ten sam opis klientów z podziałem wykorzystywanym w żądaniu URL.

Konto klienta to liczba 1 lub więcej firm, która jest niezależnie rozliczana. W przypadku licencji przedsiębiorców jest to ogólnie taką samą listę firm.

Jednak dla księgowego różni się, jaką spółka jest używana, ponieważ mogą mieć setki różnych klientów z własnymi licencjami oraz wiele firm w ramach własnego kodu klienta.

Ogólnie rzecz biorąc, bardziej mądry jest użycie system/divisions.

Jednak, gdy potrzebujesz dodatkowych pól lub na przykład klasyfikacje firmy, będziesz musiał użyć API XML. Najłatwiejszym sposobem określenia minimalnej liczby firm do pobierania danych administracyjnych API XML do:

  • Najpierw odzyskaj wszystkie systemy / dywizje.
  • Dla każdej innej wartości customercode znajdź jeden podział, na przykład minimalna wartość.
  • Dla każdej z tych działów dostęp do punktu końcowego Administrations.
  • Połączyć wyjście każdego z tych.
1
Guido Leenders 16 luty 2017, 17:50