Próbuję zintegrować WebRTC API C ++ do mojego projektu. I udało mi się zbudować libwebrtc i połączyć go w systemie Windows.

Ten projekt jest ukierunkowany na platformę, dzięki czemu należy skompilować z NDK. Ale kiedy włączyłem WebRTC nagłówki, narzeka, co poniżej:

webrtc/p2p/base/icetransportinternal.h(141,42) :  error: no member named 'to_string' in namespace 'std'
webrtc/p2p/base/icetransportinternal.h(141,42) :  error: no member named 'to_string' in namespace 'std'
webrtc/p2p/base/transportchannel.h(66,42) :  error: no member named 'to_string' in namespace 'std'
webrtc/p2p/base/transportchannel.h(66,42) :  error: no member named 'to_string' in namespace 'std'

Wiem std::to_string jest bezużyteczne w środowisku NDK (patrz Android NDK STD :: To_String Support). Ale dziwne jest to, że pomyślnie zbudowałem libwebrtc dla Androida.

Jak rozwiązać tę sytuację?

0
Jaemin Park 16 luty 2017, 10:53

2 odpowiedzi

Najlepsza odpowiedź

Znam STD :: To_string jest bezużyteczny w środowisku NDK (patrz Adroid NDK STD :: To_string Support).

Zależy od którego wybrałeś STL; Jest on dostępny z libc ++, ale nie gnustl (https://github.com/android- NDK / NDK / problemy / 82). Przypuszczalny WebRTC został zbudowany z libc ++ i używasz GnuSl.

0
Dan Albert 16 luty 2017, 20:58

https://github.com/theapacific/webrtc-android-jni/ Drzewo / Master / Więc "Pobierz wszystkie te pliki i umieszczaj folder libs, a następnie bezpośrednio używać System.Load (" Lib Name ");

0
PRATEEK BHARDWAJ 16 luty 2017, 08:00