Pracuję nad projektem startup i ja posiadam profil firmy dla każdego pracodawcy zawiera obrazy, filmy, a niektóre zawartości Zapisz w bazie danych, myślę, aby utworzyć stronę HTML dla każdej firmy i zapisać go na serwerze i bezpośrednich użytkownikach na tę stronę Zamiast jednej strony i pobieranie danych za każdym razem.

I oczywiście za każdym razem, gdy niektóre dane zmieniły się na jedną firmę z naszej pulpitu nawigacyjnego, zastąpimy istnieje jeden z nową treścią i zapisz go na serwerze

Czy to dobra praktyka, czy nie?

-1
Anas Al-Zabben 15 luty 2017, 23:05

2 odpowiedzi

Najlepsza odpowiedź

Może to być dobrą praktyką, jeśli chcesz utworzyć inną stronę dla każdej firmy, ale ta metoda może stać się trudna, aby administrować, gdy masz dużo firmy pod sobą. Ogólnie sugeruję, abyś użył Standart HTML strony dla każdej firmy i poprawić dostosowanie strony użytkownika.

Edytuj:

Utwórz ścieżkę dla każdego profilu firmy, np. www.domain.com/company.

0
Giorgio B 15 luty 2017, 20:54

Dobra praktyka byłaby utworzenie strony szablonu HTML i wypełnić ten szablon z kodem z bazy danych - do przechowywania wszystkich informacji dla każdego pracodawcy w bazie danych i wypełnienia szablonu z tymi danych.

To jest powiedziane, jeśli masz tylko kilku pracodawców, może być "szybszy", aby tylko utworzyć indywidualne pliki HTML dla każdego profilu pracodawców. Powinieneś korzystać z tej metody, aby uzyskać witrynę z ziemi, i zdecydować się na użycie stylu szablonu, gdy skale biznesowe.

0
scottc11 15 luty 2017, 20:15