Staram się stworzyć prostą aplikację, która może przechowywać wyniki w grze dla czterech graczy. Po naciśnięciu przycisku plus lub minus otwiera się nowe działanie (motyw okna dialogowego), w którym użytkownik powinien wprowadzić swój wynik. Ta partytura powinna być przechowywana w widoku tekstowym. Część kodu wygląda następująco:
Tutaj otworzyłem nowe działania
buttonPlus1.setOnClickListener(this);
buttonPlus2.setOnClickListener(this);
buttonPlus3.setOnClickListener(this);
buttonPlus4.setOnClickListener(this);
buttonMinus1.setOnClickListener(this);
}
@Override
public void onClick(View v) {
switch (v.getId()) {
case R.id.buttPlusPlayer1:
Intent i = new Intent(this, SecondActivity.class);
startActivityForResult(i, 1);
break;
case R.id.buttPlusPlayer2:
Intent i2 = new Intent(this, ThirdPlusActivity.class);
startActivityForResult(i2, 2);
break;
case R.id.buttPlusPlayer3:
Intent i3 = new Intent(this, FourthPlusActivity.class);
startActivityForResult(i3, 3);
break;
case R.id.buttPlusPlayer4:
Intent i4 = new Intent(this, FifthPlusActivity.class);
startActivityForResult(i4, 4);
break;
case R.id.buttMinusPlayer1:
Intent i5 = new Intent(this, FirstMinusActivity.class);
startActivityForResult(i5, 1);
}
}
To przykład, w jaki sposób działania wysyłają dane z powrotem do głównego działania
public class SecondActivity extends AppCompatActivity {
private EditText mEditText;
private ImageButton mBackSpace;
@Override
protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.activity_second);
setTitle("ADD POINTS");
mEditText = findViewById(R.id.editTxtActivity);
//implementing backspace button
mBackSpace = findViewById(R.id.backSpaceButton);
mBackSpace.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View v) {
String str = mEditText.getText().toString();
if (str.length() > 0) {
str = str.substring(0, str.length() - 1);
mEditText.setText(str);
}
}
});
}
@Override
public void onBackPressed() {
Intent i = new Intent();
i.putExtra("message", mEditText.getText().toString());
setResult(RESULT_OK, i);
Toast.makeText(this, "You added " + mEditText.getText().toString() + " points", Toast.LENGTH_LONG).show();
finish();
}
}
I „teraz” otrzymuję wyniki z zajęć
@Override
protected void onActivityResult(int requestCode, int resultCode, Intent data) {
if (requestCode == 1 && resultCode == RESULT_OK) {
String a = data.getStringExtra("message");
int i =Integer.parseInt(a);
String b = data.getStringExtra ("message5");
int z = Integer.parseInt(b);
Integer fResult = i - z;
String firstResult = fResult.toString();
mFirstScore.setText(firstResult);
}
if (requestCode == 2 && resultCode == RESULT_OK) {
mSecondscore.setText(data.getStringExtra("message2"));
}
if (requestCode == 3 && resultCode == RESULT_OK) {
mThirdScore.setText(data.getStringExtra("message3"));
}
if (requestCode == 4 && resultCode == RESULT_OK) {
mFourthscore.setText(data.getStringExtra("message4"));
}
Problem dotyczy ostatniej części kodu, ponieważ nie wiem, jak otrzymać dane z działań i jak obliczyć wynik. Chcę, gdy użytkownik naciśnie przycisk plusa, aby dodać liczby, a kiedy zostanie kliknięty minusButton, aby odjąć, a wynik zostanie zapisany w TextView, który dla player1, w moim przypadku to mFirstScore. Czy jest to możliwe, czy też zrobiłem wszystko źle i nie można manipulować danymi otrzymanymi z innego działania w taki sposób, jak sobie wyobrażam
PS: na case buttMinusPlayer1 i na pierwszym if z requestCode 1 próbowałem czegoś;
1 odpowiedź
W SecondActivity połóż swój klucz message2
@Override
public void onBackPressed() {
Intent i = new Intent();
i.putExtra("message2", mEditText.getText().toString());
setResult(RESULT_OK, i);
finish();
}
I pobierz dane z SecondActivity za pomocą tego samego klucza message2
@Override
protected void onActivityResult(int requestCode, int resultCode, Intent data) {
if (requestCode == 2 && resultCode == RESULT_OK) {
mSecondscore.setText(data.getStringExtra("message2"));
}
}
Mam nadzieję że to pomoże.
Podobne pytania
Nowe pytania
android
Android to mobilny system operacyjny Google, używany do programowania lub tworzenia urządzeń cyfrowych (smartfony, tablety, samochody, telewizory, Wear, Glass, IoT). W przypadku tematów związanych z Androidem użyj tagów specyficznych dla Androida, takich jak android-intent, android-activity, android-adapter itp. W przypadku pytań innych niż programowanie lub programowanie, ale związanych ze strukturą Androida, użyj tego linku: https: // android.stackexchange.com.