W świecie reklamy cyfrowej prawie wszyscy najwięksi gracze dają wydawcom tag skryptu java. Niestety większość z nich korzysta z tego, aby wyświetlać pop-under lub otwierać nowe karty.

W naszym przypadku nie chcemy uniemożliwić użytkownikowi zamykania i używania natywnych działań przeglądarki, ale ponieważ wszystkie nasze linki przekierowują tylko do naszych unikalnych stron domeny, nie chcemy, aby żadna strona była otwierana.

Próbowaliśmy wielu rzeczy ze zdarzeniem javascript before unload, ale nie możemy opisać wszystkich przypadków użycia.

Chciałbym z góry podziękować, jeśli masz jakiekolwiek podejście do zapobiegania przekierowaniu do adresu URL innego niż nasza domena, z wyjątkiem interakcji z natywną przeglądarką.

Skrypty ładowane są w ten sposób w nagłówku HTML lub wewnątrz dowolnych elementów div: <script data-cfasync="false" async type="text/javascript" src="//big-ad-network-different-from-google"></script>

Wielkie dzięki !

0
Alexia 20 listopad 2019, 14:44

1 odpowiedź

Czy próbowałeś usunąć detektory zdarzeń po załadowaniu strony? Jeśli to zrobisz, JavaScript reklamy otrzyma nowe zdarzenie i nie będzie otwierać nowej strony!

0
Микола Мірчук 20 listopad 2019, 14:59
Tak, próbowaliśmy odłączyć wszystkie zdarzenia kliknięcia, ale jest to bezużyteczne
 – 
Alexia
20 listopad 2019, 15:47